Lokomotywa dwusystemowa

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam semper in turpis at viverra. Sed ut justo eu urna vehicula mattis sit amet id sem. Fusce ligula mi, venenatis sed convallis commodo, elementum at eros. Suspendisse blandit risus odio, vel sodales urna dapibus sit amet. Nunc vel justo in augue sagittis feugiat a a justo. Integer arcu turpis, malesuada id ex volutpat, cursus aliquet nisi. Cras lacus diam, luctus eu ornare blandit, pretium quis ipsum. Fusce blandit mauris pulvinar velit interdum sagittis. Sed egestas nisl sed placerat sodales. Nunc dignissim nunc vitae urna pharetra sodales.

 

Lorem ipsum

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Eksploatowana przez:
lorem ipsum dolor sit amet

4 scenariusze zderzeniowe

Bezpieczeństwo obsługi i pasażerów w lokomotywach multisystemowych Gama zapewnia specjalna konstrukcja kabiny maszynisty oraz elementy, których zadaniem jest zminimalizowanie skutków ewntualnego zderzenia. Wzmocniona klatka kabiny, której konstrukcję wykonano ze stali o najwyższych paramerach gwarantuje bezpieczeństwo maszyniście. W czasie kolizji najpierw siłę zderzenia przejmuje sprzęg, a kluczową rolę spełniają absorbery energii, które poza jej pochnianiem zapobiegają również wspinaniu się pojazdów na siebie. W drugiej fazie energię zderzenia pochłania tzw. honey comb /plaster miodu/ – blok specjalnie ukształtowanych elementów aluminiowych. Zamontowany pod kabiną zgarniacz uniemozliwia przedostanie się jakichkolwiek elementów pod koła pojazdu. Pojazdy Pesa spełniają normę EN 15227 w ramach 4 scenariuszy zderzeniowych – kolizji z pojazdem o takiej samej masie, wagonem towarowym, ciężarówką oraz pojazdem osobowym.

Klatka kabiny maszynisty
1
Sprzęg
2
Absorbery energii
3
Honey comb
4
Zgarniacz
5

Lokomotywa wielofunkcyjna

Gama elektryczna jest lokomotywą ekologiczną i minimalizująca koszty utrzymania. Lokomotywa może być przeznaczona zarówno do obsługi pociągów towarowych do prędkości 140km/h jak i pociągów pasażerskich do prędkości nawet 200km/h. Zaplecze socjalne zawiera w pełni wyposażoną kuchenkę z mikrofalówką, lodówką, czajnikiem. Dla maszynistów dostępna jest również toaleta.

Wysoki standard

Konstrukcja lokomotywy spełnia wymagania wytrzymałościowe zgodnie z normą EN 12663, a w zakresie zderzeń normę EN 15227. Norma emisji spalin zachowana zgodnie z Euro IIIb.

  • Hamulec elektrodynamiczny odzyskowy

  • 4 scenariusze zderzeniowe

  • Minimalizacja kosztów utrzymania

  • Toaleta, lodówka, mikrofalówka, czajnik bezprzewodowy

Lorem ipsum dolor sit amet

  • Silnik trakcyjny

  • Moc lokomotywy

  • Prędkość

  • Siła pociągowa przy rozruchu

  • Maksymalny nacisk na oś

  • Napęd elektryczny

  • System zabezpieczenia pociągu

  • System sterowania i diagnostyki

  • Agregat prądotwórczy

Lokomotywy PESA

Pobierz katalog w pdf