Tramwaj niskopodłogowy przeznaczony na rynki Europy wschodniej.
Fokstrot wyróżnia nowoczesny design nadwozia oraz zastosowanie materiałów kompozytowych. Tramwaj został skonstruowany z wykorzystaniem nowego typu wózków obrotowych. Przy tym pojazd jest odporny na trudne warunki eksploatacji takie jak niskie temperatury. Dlatego jest chętnie zamawiany przez wymagających klientów z rynków wschodnich. Od 2016 po Moskwie i Kijowie jeździ łącznie 120 taki pojazdów.
Konfiguracja
Trwała konstrukcja
Fokstrot spełnia normę odporności zderzeniowej EN 15227. Bezpieczeństwo pasażerów oraz motorniczego zapewnia strefa absorbcji energii zderzenia, która chroni przed skutkami kolizji dzięki zmniejszeniu przeciążeń oddziaływujących. Strefa absorbcji pozwala również uniknąć uszkodzeń oraz zniekształceń konstrukcji pojazdu przy zderzeniu. Tramwaj został skonstruowany tak, aby być odpornym na trudne warunki eksploatacyjne, a zwłaszcza niskie temperatury.
Tramwaj na każdą pogodę
Fokstrot to pojazd na każdą pogodę dzięki systemowi klimatyzacji i ogrzewania w przedziale pasażerskim i kabinie motorniczego, a przyciemnione okna i ergonomiczne siedziska gwarantują komfort i bezpieczeństwo. W 100% niska podłoga znacznie ułatwia wsiadanie i wysiadanie pasażerów i przemieszczanie się wewnątrz. Wysuwana platforma i szerokie wejścia pozwalają na korzystanie z tramwaju osobom na wózkach inwalidzkich. Pasażerowie mają możliwość korzystania z WiFi oraz ładowarek do telefonu.
Podstawowe dane techniczne tramwaju Fokstrot
-
Liczba członów
3
-
Długość
26 255 mm
-
Szerokość
2 300 - 2 650 mm
-
Wysokość
3 700 mm
-
Miejsca siedzące
od 56 do 80
-
Miejsca stojące
od 124 do 155
-
Wysokość wejścia
370 mm
-
Niska podłoga
100 %
-
Szerokość toru
1 000 - 1 524 mm
-
Prędkość maksymalna
75 km/h
-
Napięcie
600 - 750 V
-
Żywotność pojazdu
do 35 lat
-
Kierunkowość
jedno/dwukierunkowe
-
Wielkość kół nowe / zużyte
630 - 550 mm
-
Zakres temperatur
- 40˚C + 40˚C
Tramwaje / LRV PESA
Inne pojazdy z tej kategorii:
Życzymy udanej podróży
Zespół PESA Bydgoszcz