Tramwaj niskopodłogowy przeznaczony na rynki Europy wschodniej.

Fokstrot wyróżnia nowoczesny design nadwozia oraz zastosowanie materiałów kompozytowych. Tramwaj został skonstruowany z wykorzystaniem nowego typu wózków obrotowych. Przy tym pojazd jest odporny na trudne warunki eksploatacji takie jak niskie temperatury. Dlatego jest chętnie zamawiany przez wymagających klientów z rynków wschodnich. Od 2016 po Moskwie i Kijowie jeździ łącznie 120 taki pojazdów.

Dariusz Skotnicki

Dyrektor Sprzedaży Pojazdów Szynowych
Rynku Wschodniego

Niezawodność w ekstremalnych warunkach

Eksploatowany przez:
 Moskwa, Kijów

Konfiguracja

3 - członowy
Fokstrot_Kijówv

Trwała konstrukcja

Fokstrot spełnia normę odporności zderzeniowej EN 15227. Bezpieczeństwo pasażerów oraz motorniczego zapewnia strefa absorbcji energii zderzenia, która chroni przed skutkami kolizji dzięki zmniejszeniu przeciążeń oddziaływujących. Strefa absorbcji pozwala również uniknąć uszkodzeń oraz zniekształceń konstrukcji pojazdu przy zderzeniu. Tramwaj został skonstruowany tak, aby być odpornym na trudne warunki eksploatacyjne, a zwłaszcza niskie temperatury.

Tramwaj na każdą pogodę

Fokstrot to pojazd na każdą pogodę dzięki systemowi klimatyzacji i ogrzewania w przedziale pasażerskim i kabinie motorniczego, a przyciemnione okna i ergonomiczne siedziska gwarantują komfort i bezpieczeństwo. W 100% niska podłoga znacznie ułatwia wsiadanie i wysiadanie pasażerów i przemieszczanie się wewnątrz. Wysuwana platforma i szerokie wejścia pozwalają na korzystanie z tramwaju osobom na wózkach inwalidzkich. Pasażerowie mają możliwość korzystania z WiFi oraz ładowarek do telefonu.

Najwyższa jakość

Nowy typ wózków obrotowych i napęd asynchroniczny

  • Najwyższe możliwe standardy bezpieczeństwa

  • Bezpieczeństwo i komfort podróżowania pasażerów o ograniczonych możliwościach ruchowych

  • Szeroki zakres temperatur

Podstawowe dane techniczne tramwaju Fokstrot

  • Liczba członów

    3

  • Długość

    26 255 mm

  • Szerokość

    2 300 - 2 650 mm

  • Wysokość

    3 700 mm

  • Miejsca siedzące

    od 56 do 80

  • Miejsca stojące

    od 124 do 155

  • Wysokość wejścia

    370 mm

  • Niska podłoga

    100 %

  • Szerokość toru

    1 000 - 1 524 mm

  • Prędkość maksymalna

    75 km/h

  • Napięcie

    600 - 750 V

  • Żywotność pojazdu

    do 35 lat

  • Kierunkowość

    jedno/dwukierunkowe

  • Wielkość kół nowe / zużyte

    630 - 550 mm

  • Zakres temperatur

    - 40˚C + 40˚C

Tramwaje / LRV PESA

Pobierz katalog w pdf