Tramwaj w 100% niskopodłogowy
Konstrukcja jezdna tramwaju oparta jest o dwa wózki napędowe. Każde koło jest napędzane silnikiem trakcyjnym. Dwa stopnie usprężynowania wózków gwarantują wysoki komfort podróżowania. W 100% niska podłoga umożliwia bezpieczne przejazdy również osobom starszym lub mniej sprawnym, czyniąc Jazz przyjaznym pojazdem miejskim o pięknym designie.
Konfiguracje
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Jazz spełnia normę odporności zderzeniowej EN 15227. Bezpieczeństwo pasażerów oraz motorniczego zapewnia strefa absorbcji energii zderzenia, która chroni przed skutkami kolizji dzięki zmniejszeniu przeciążeń oddziaływujących. Strefa absorbcji pozwala również uniknąć uszkodzeń oraz zniekształceń konstrukcji pojazdu przy zderzeniu.
100% niskiej podłogi
Niskopodłogowy Jazz ma 6 par drzwi po każdej stronie pojazdu po każdej stronie, co umożliwia bezpieczny przepływ pasażerów. Jest przyjazny dla obsługi dzięki pulpitowi sterowniczemu z centralnym terminalem komputerowym. System informacji pasażerskiej wykorzystuje ekrany LCD. Pojazd wyposażony jest w system antykolizyjny ostrzegający motorniczego przed groźbą zderzenia z przeszkodami znajdują się na torze przed tramwajem.
Podstawowe dane techniczne Jazz
-
Liczba członów
3/5/7
-
Długość
19 300 - 41 000 mm
-
Szerokość
2 300 - 2 650 mm
-
Wysokość
3 430 - 3 850 mm
-
Miejsca siedzące
od 18 do 55
-
Miejsca stojące
od 80 do 190
-
Wysokość wejścia
od 300 mm
-
Niska podłoga
100 %
-
Szerokość toru
1 000 - 1 524 mm
-
Prędkość maksymalna
do 80 km/h
-
Napięcie
600 - 750 V
-
Żywotność pojazdu
do 35 lat
-
Kierunkowość
jedno/dwukierunkowe
-
Wielkość kół nowe / zużyte
660 - 580 mm, 680 - 600 mm
Tramwaje / LRV PESA
Inne pojazdy z tej kategorii:
Życzymy udanej podróży
Zespół PESA Bydgoszcz