Serwis oraz naprawy gwarancyjne

Wieloletnie doświadczenie PESY (wcześniej ZNTK), w zakresie napraw i modernizacji, jak również pozyskiwanie z rynku najwyższej jakości kadr, przekłada się na wysoki poziom serwisu – opieki posprzedażowej nad pojazdami.

Gwarancja najwyższej jakości usług

Serwisanci bydgoskiego producenta pracują nie tylko w halach firmy, ale często są także delegowani do czuwania nad stanem technicznym pociągów czy tramwajów u ich użytkowników.

Tak było po dostarczeniu taboru np. na rynki wschodnie (choćby tramwajów „Fokstrot” dla Moskwy czy spalinowych zespołów trakcyjnych dla Ukrainy, Białorusi i Litwy), tak było również w przypadku wielu już transz dostaw dla Trenitalii i prywatnych przewoźników we Włoszech.

Również w kraju, zwłaszcza przy dużych liczbach sprzedawanych nowych pojazdów, z którymi nabywcy nie mieli doświadczenia – jak np. po „kontrakcie stulecia” na 186 „Swingów” dla Warszawy – grupy serwisowe przenoszą swoją pracę (i życie) na wiele dni czy nawet tygodni. W początkowym okresie eksploatacji pojazdów nie tylko czuwają nad ich stanem technicznym, biorą udział w diagnostyce i i ewentualnych naprawach, ale także szkolą obsługę taboru zatrudnianą przez przewoźników.