Oferta pracy: Kupiec
AplikujTwój zakres obowiązków
-
Składanie zapytań ofertowych i wybór dostawców komponentów strategicznych,
-
Uzgadnianie warunków handlowych – negocjacje z dostawcami, negocjowanie umów ramowych,
-
Udział w spotkaniach biznesowych z kontrahentami, również poza firmą,
-
Analizowanie rynku i wdrażanie nowych dostawców,
-
Zarządzanie dostawcami (kwalifikacja i ocena),
-
Aktualizowanie danych handlowych systemie ERP – IFS,
- Udział w projektach
Nasze wymagania
-
Wykształcenie wyższe w obszarze zakupów, handlu zagranicznego, ekonomii lub pokrewnych,
-
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
-
Umiejętność negocjacji,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
-
Doświadczenie w obszarze zakupów /dziale handlowym w firmie produkcyjnej min. 2 lata,
-
Znajomość pakietu MS Office – szczególnie Word, Excel, Outlook, Powerpoint.
Mile widziane
- znajomość rysunku technicznego
To oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
System premiowy
- Szkolenia rozwijające Twoje umiejętności, oraz podnoszące Twoje kompetencje, w tym szkolenie wstępne umożliwiające pełne poznanie branży pojazdów szynowych
-
Benefity pracownicze między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, karta sportowa
- Ubezpieczenie grupowe