Oferta pracy: Kupiec

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • Składanie zapytań ofertowych i wybór dostawców komponentów strategicznych,

  • Uzgadnianie warunków handlowych – negocjacje z dostawcami, negocjowanie umów ramowych,

  • Udział w spotkaniach biznesowych z kontrahentami, również poza firmą,

  • Analizowanie rynku i wdrażanie nowych dostawców,

  • Zarządzanie dostawcami (kwalifikacja i ocena),

  • Aktualizowanie danych handlowych systemie ERP – IFS,

  • Udział w projektach

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe w obszarze zakupów, handlu zagranicznego, ekonomii lub pokrewnych,

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,

  • Umiejętność negocjacji,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

  • Doświadczenie w obszarze zakupów /dziale handlowym w firmie produkcyjnej min. 2 lata,

  • Znajomość pakietu MS Office – szczególnie Word, Excel, Outlook, Powerpoint.

Mile widziane

  • znajomość rysunku technicznego

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • System premiowy

  • Szkolenia rozwijające Twoje umiejętności, oraz podnoszące Twoje kompetencje, w tym szkolenie wstępne umożliwiające pełne poznanie branży pojazdów szynowych
  • Benefity pracownicze między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, karta sportowa

  • Ubezpieczenie grupowe
Aplikuj na stanowisko: Kupiec