Oferta pracy: Specjalistka / Specjalista ds. operacji zakupowych

Aplikuj

Jakie będą Twoje zadania:

  • Bieżąca współpraca z kupcami i planistami w celu efektywnej realizacji procesów zakupowych,
  • Monitorowanie stanu realizacji dostaw, egzekwowanie terminowości dostaw,
  • Praca w systemie ERP –IFS (wystawianie zamówień zakupu, obsługa zapotrzebowań, praca nad założonymi wskaźnikami KPI),
  • Zarządzanie cash flow z dostawcami oraz bieżący kontakt,
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań i usprawnień procesów.

Czego oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • Wykształcenia wyższego – preferowane o kierunkach: logistyka, ekonomia, zarządzanie,
  • Umiejętności organizacji  pracy i  samodzielność w działaniu,
  • Komunikatywności i umiejętności  pracy w zespole,
  • Znajomości  języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B1,
  • Doświadczenia w pracy z systemem ERP.

Mile widziana :

  • Znajomość ERP IFS
  • doświadczenie w działach zakupów lub działach sprzedaży będzie dodatkowym atutem.

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • System premiowy,
  • Szkolenia rozwijające twoje umiejętności, oraz podnoszące twoje kompetencje, w tym szkolenie wstępne umożliwiające pełne poznanie branży pojazdów szynowych
  • Benefity pracownicze między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, karta sportowa itp.
Aplikuj na stanowisko: Specjalistka / Specjalista ds. operacji zakupowych