Oferta pracy: Specjalista ds. obsługi klienta

Aplikuj

🔍 co będziesz robić?

• utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi, dla których pesa świadczy usługi gwarancyjne i utrzymaniowe
• organizacja cyklicznych spotkań serwisowych/eksploatacyjnych
• bieżący kontakt z klientem – proaktywne podejście do problemów, regularne monitorowanie statusu spraw w toku
• pełnienie roli spoc (single point of contact) dla spraw eskalacyjnych klienta
• dystrybucja zgłaszanych problemów do odpowiednich osób w pesa
• monitorowanie realizacji zgłoszeń aż do ich skutecznego i terminowego rozwiązania

💼 czego oczekujemy?

• doświadczenia na podobnych stanowiskach (np. customer service manager, customer satisfaction manager)
• łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami
• znajomości rynku pojazdów szynowych i jego specyfiki
• asertywności oraz umiejętności rozwiązywania problemów
• minimum – znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

🎁 co oferujemy?

• możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
• elastyczny czas pracy
• kartę sportową
• ubezpieczenie grupowe
• opiekę medyczną
• szkolenia językowe
• dofinansowanie do szkoleń i studiów
• i wiele innych atrakcyjnych benefitów

gotowy na nowe wyzwania? wyślij swoje cv na adres: praca@pesa.pl lub aplikuj przez link.

Aplikuj na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta