Oferta pracy: PRACOWNIK DS. REKLAMACJI

Aplikuj

Jakie będą Twoje zadania?

  • Koordynowanie procesów reklamacyjnych powstałych w procesie dostawy/ produkcji/ uruchomienie pojazdu / eksploatacji,
  • prowadzenie procesu refakturowania kosztów reklamacyjnych – do zadań należy terminowe wystawienie Kart Obiegowych,
  • inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych w zakresie procesów reklamacyjnych i niezgodności wewnętrznych w ramach podległego obszaru,
  • zgłaszanie wad seryjnych do dostawców,
  • doskonalenie procesu niezgodności z pozostałymi działami PESA,
  • kwalifikacja dostawców.

Czego oczekujemy?

  • Wykształcenia wyższego,
  • znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • znajomości obsługi komputera w zakresie środowiska Windows i MS Office, a także mile widziana znajomość systemu IFS (Integrated Facility System),
  • umiejętności negocjacyjnych, asertywności oraz dobra organizacja czasu pracy, a także zdolność do efektywnej pracy w zespole,
  • umiejętności interpretacji zapisów umów z dostawcami, zwłaszcza w zakresie okresu gwarancyjnego, terminowości usuwania niezgodności oraz kwestii finansowych.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • system premiowy,
  • elastyczne godziny pracy,
  • szkolenia rozwijające Twoje umiejętności, oraz podnoszące Twoje kompetencje, w tym szkolenie wstępne umożliwiające pełne poznanie branży pojazdów szynowych,
  • benefity pracownicze między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, karta sportowa.
Aplikuj na stanowisko: PRACOWNIK DS. REKLAMACJI